Salutacions d'alguns amics i amigues

Hola a tothom!

Alguns alumnes de sisè i cinquè ens envien unes salutacions!



- Hola em dic Adriano , tinc 9 anys ara estic al Liceu Politecnic es molt gran, te tres pisos te 9 clases esta al carer es apel.les mestres numero 12 m’agrada la informatica

- Em dic Ainoa tic 10 anys .Aquet any proposo descubrir coses noves , divertides ,etc sore informatica

- Em dic Ariadna Moliner Garrido tinc 10 anys. Visc a Rubí al barri de Can ‘Alzamora. Vaig a l’escola Liceu Politecnic a cinqué. Tinc un germá petit que es diu Aleix i va a P5.

- Em dic David Marcos Salas tinc 9 anys. Visc a Rubí. Al barri de Els Abets. Vaig a l’escola Liceu Politecnic a cinqué

- Em dic Nayeli i tinc 10 anys. Aquest curs en informàtica em proposo estudiar molt i aprendre . En informàtica espero fer coses molt divertides , també fer treballs i moltes coses . M’agrada informàtica per que estic amb els ordinadors , i a mi m’agrada molt Internet , facebook i els jocs.

- Em dic Gerard i tinc 9 anys .Aquest curs m’agrada molt perquè tenim a la Carmen i al Guillem i als companys del curs passat espero que en informàtica ens posin molts jocs.Ja tinc facebook .

- Hola em dic Laura Ortigosa i tinc 10 anys,i vaig al col·legi Liceu Politecnic.Jo visc al barri Can Anzamora i m’agrada venir a informàtica perquè aprenc a utilitzar l’ordinador.




- Hola sóc Paula Marcos. Tinc 11 anys.Sóc de Rubí i estudio en l’escola Liceu Politècnic. M’agrada fer Educació Física.El meu esport preferit es el futbol i ballar.I el meu menjar preferit és l´amburguesa amb patates fregides.

- Hola em dic Nidia. Tinc 11 anys. Visc a Rubí, vaig a l’escola Liceu Politécnic. El meu menjar preferit són els macarrons. El meu esport preferit és el futbol.

- Hola em dic Dani León i m’agrada jugar a futbol.Tinc 11 anys i vaig a sisè de primària de liceu politecnic .Les assignatures que m’agraden son informàtica ,pai, castellà, matemàtiques i català. La meva companya a classe es la Yara Ferrazini.La meva tutora es la Mireia i es molt simpàtica.

- Hola em dic Ainoa García , tinc 10.Vaig a 6è de primària, del col·legi Liceu politecnic.La meva professora es diu Mireia i es simpàtica .Tinc una germana que es diu Yaiza va a primer de primària. M’agrada estar amb les meves amigues, com la Yara,Maria,Paula.M, Diana i la Nidia.La meva assignatura preferida es Educació Física.

- El meu nom és Paula Navarro ,tinc 11 anys ,visc a Rubí i m’encanten els animals. Parlant d’animals,tinc una conilleta molt bonica blanqueta com la neu i amb una pigueta negra al costat del morret .També tinc una parelleta de tortugues que es diuen “Manolito” i “Manolita” són mitja vida per a mi. Crec,que aquest any,serà bastant fàcil i crec que trauré bones notes.

- Hola, em dic Diana Morente, tinc onze anys i visc a Rubí, una ciutat molt maca situada a la província de Barcelona. M’agrada molt l’assignatura de plàstica perquè m’agrada dibuixar. Crec, que aquest any, aprendrem molt i, per això me d’esforçar i treballar molt bé per treure molt bones notes.

- Bona tarda, el meu nom és Pere, i tinc 10 anys ara exposaré les meves aficions: M’agrada molt dibuixar, sobretot, els dibuixos manga.Els meus esports preferits són: el futbol, el bàsquet i el ping-pong.Els meus millors amics són: El Samuel, el Jordi,el Raúl,el Cèsar, el Briel i el Gerard.

- Hola, em dic Jordi tinc 11 anys, les meves aficions són: M’agrada l’anlgès ,fins i tot estic apuntat a un acadèmia. Els esports que més m’agraden són: bàsquet, futbol, ping-pong, volleyball i baseball.

- Hola em dic yara,tinc 11 anys,vaig a sisè de primària,vaig al grup 1 de informàtica.El meu jugador preferit del barça es el Piquè.La signatura que més m’agrada és Educació física. Les meves millors amigues són: la Nidia,la Paula.m i l’Ainoa.

- Em dic Raul i tinc 11 anys , vaig a sisè de primària, m’agrada jugar a futbol. El meu jugador de futbol preferit es el Messi,els meus millors amics són El Isaac , el Pau , el Gerard i el Pere, la meva millor assignatura es medi

- Em dic Samuel Gallego. Les meves aficions son el bàsquet, el futbol i el tenis. Estudio al col·legi Liceu Politècnic, ara estic a la sala d’informatica amb el meu company de classe Ariel. En aquest curs m’agradaria aprendre a fer un blog de esport i aprendre moltes coses sobre l’informatica.

- Em dic Ariel alvarado,estudio al col·legi Liceu Politènic.Estic a la classe de informàtica, m´ agradaria fer més hores d’informàtica.

- Hola el meu nom és David Sabio Garcia, tinc 11 anys , m’encanten les Mates i Educació Fisica. Visc a Rubí, no tinc cap mascota però m’agradaria tindre un gos.

Els meu millors esports son el futbol, el basquet i el hockey. El meu menjar favorit són el espaguetis a la carbonara. Aquest any sera més difícil per això em posaré més le piles.

- Hola , em dic Isaac .Tinc 11 anys i visc a Rubí . Vaig al col·legi Liceu Politecnic .El meu menjar preferit es l’entrepà de frankfurt. El meu esport preferit es el futbol.

- Em dic María Cantón Vila. Jo vaig a estudiar al col·legi Liceu Politècnic. Ara estic a la aula d’informàtica amb els meus companys. A mi m’agrada cantar i ballar, la assignatura que més m’agrada és plàstica.

- Em dic Sergi Gracia .Vaig al Liceo Politecnico, tinc 11 anys i m’agrada el futbol , ping pong i hockey el que m ‘agrada es informàtica .

0 comentarios: